Monday, January 15, 2007

Mein neues Auto

Hallo zusammen!
Heute bin ich sehr glücklich weil ich mein erstes neues Auto habe.
Einen sehr sehr schönen Seat Ibiza !:D
Jetzt muss ich Winterreifen kaufen und danach eine Tiefgarage suchen.
Das sind die ersten Fotos. Vielleicht kann ich morgen Fotos mit mehr Licht machen und werde Sie hier aufhängen ;)



Hola a tots!!
Avui estic molt contenta perquè ja tinc el meu cotxe nou. Un Seat Ibiza molt molt maco! :D
Ara haig de comprar rodes d'hivern (aquí és obligatori canviar les rodes per si neva..) i buscar garatge. Aquestes són les primeres fotos del meu nen! Potser demà faig fotos amb més llum (aquí ja era de nit!) i les penjaré :)
Maco, oi?? ;)

4 comments:

Anna said...

q fort!!!!

jolines!això que fas ja no és un erasmus, oi? ja em semblava a mi... que guanyes molts diners? ets rica? no et deixis enlluernar pels diners, eh? no ens oblidis!

muaaaks

Ricard said...

guau...jo tb en vull un!!! I sinó com a mínim em podries passar a buscar ;-)
A veure quant l'estrenem i anem a fer una cerveseta per celebrar la recuperació total de la pèrdua de seny :-p

Marc said...

pijaaa!!:))) molt guai el cotxe, i amb aquesta foscor de les fotos et dona un aire mes misteriós!jeje
apalii, no corris gaire!

Sandra said...

Jeje!
Anna no.. això ja va en serio.. i a canvi hi ha moltes més responsabilitats.. :S però molaa!! i no.. no sóc rica.. encara ;)
Ricaard!! quan acabi amb tots els papeleos, trobi rodes i garatge vinc a buscar-vos a tu i a en Javi i nem a fer un cafè!o una cervesa.. però jo sense alcohol!!
Marc, si si, el cotxe és guai :D però tampoc em deixa córrer massa.. avui només he arribat a 150.. em falta molt per ser una Ingrid zum zum...