Tuesday, January 2, 2007

Any nou, blog nou..

Si si... ja he caigut en la temptació! .. farta de repassar cada matí els blogs i fotologs de tots els meus amics.. he decidit editar el meu blog propi! Així quan em connecti i cap de vosaltres hagi actualitzat ja tindré alguna cosa interessant a fer ;)

Aquest 2007 es presenta com un any ple de novetats.. com ja va acabar sent-ho el final del 2006.. I reconec que estant tan lluny de casa, i cada vegada més submergida amb la meva nova vida a Munic, cada cop estic més aïllada de molts amics a qui, .. potser, .. de tant en tant, els faria gràcia saber què és de la meva vida, a què em dedico, com perdo el temps.. i com passo els mesos.. en el país de la fred i la cervesa! I als que no en tinguin ganes, que no mirin! :P

Apa, a veure quant temps em dura l'afició.. de moment aquí deixo el primer post.. i llarga vida al blog!

2 comments:

Anna said...

Comencem malament, discrepo: El país de la fred i la cervesa és Bèlgica ;p

Sandra said...

Jaja! avui és el dia de la telepatia!?!?! m'esperava aquest comentari per part teva.. i em sap greu dir-te.. que nooo!! que a casa meu hi fa molta freeed! i que s'hi veu mooltaaa cervesa!

Fent una consulta ràpida per inernet he trobat la taula: "Top 20 countries with highest beverage-specific adult per capita [APC] consumption [in liters of pure alcohol]" on es veu clarament que a Belgium 'només' es veuen uns 5.90 litres d'alcohol pur de cervesa per adult(aquest càlcul no l'acabo d'entendre, destil.len la cervesa i només compten els litres d'alcohol??), mentre que a Germany uns 7.26 litres,que no està mal ;)
A més, segur que la majoria es consumeixen a Bavieraa! :D