Thursday, January 4, 2007

Girona m'enamora




Sí, sí.. cada dia ho tinc més clar, Girona és la ciutat ideal.
Aquests dies l'he trobada tant o més maca que de costum. A més, poder oblidar per uns dies la fred d'Alemanya, per a tornar al clima "temperat" mediterrani del país ha sigut una meravella. Asseure's en un banc del Parc del Migdia a prendre el solet, passejar per la Rambla i el Barri Vell, anar de compres per Joan Maragall.. mm..
I sabeu?? no sóc la única que creu que Girona és el lloc ideal per a viure. Ahir es publicaven les dades de l'Institut Nacional d'estadística i Girona ja té 90.000 habitants! buf.. ja som uns quants no? Bé, de fet jo no sé si hi entro en aquest recompte, ja que ara estic inscrita com a resident a Munic :S
Suposo que a aquest augment hi han ajudat sobretot la creixent arribada d'immigrants, així com els preus desorbitats que estan prenent els pisos a tota la zona metropolitana de Barcelona. Segurament també hi ha influït la decisió de molts d'anar a viure a una ciutat on es tenen tots els serveis necessaris per a la vida diària amb l'afegit de poder viure una vida molt més tranquil·la i, per què no¿?, més saludable que la que pot oferir la Capital :)
Doncs res, només espero que en uns anys, quan una servidora decideixi tornar a casa per a instal·lar-s'hi definitivament, la ciutat mantingui encara aquest encant especial, de Ciutat Petita i Delicada, aquest aire especial que tant m'agrada.
I, a ser possible (..posats a demanar..), que els preus dels habitatges siguin una mica més assequibles, sinó em veig dormint a sota el pont de pedra!

Em queden tres dies comptats a casa. El temps suficient per anar a esperar els Reis (sí, a Girona els esperem amb un fanalet i cantant un cançó molt típica, el que m'estranya a mi és que la resta del món no ho faci com nosaltres!!) veure a la família i amics, donar un últim cop d'ull a la Catedral i un últim tomb pel Barri Vell.. se't trobarà a faltar Girona.

1 comment:

Marc said...

sandreta!!!
que vagi tot be per alemanya, aviam si algun dia feim un soparet tots, quan sigueu per aqui...estiu??
per cert, me vaig trobar en marçal ultra-borratxo per razz, vaia fiera...
això des blogs s'està posant de moda, sa nostra penya també en té un...no crec que entenguis la meitat de lo que deim, però com a mínim riuràs...
Blog des cans vells

Un beso des de BCN (encara)