Thursday, May 10, 2007

Nach und nach

poc a poc..
Mica en mica la meva nova vida va agafant forma. I colors. I això em tranquilitza i m'alegra. Perquè a casa hi tinc tot el que necessito. Però tinc la opció de disfrutar-ho o no, depenent del moment. És allà.
Els últims dies han estat frenètics. Bèlgica en general, Brusseles, Mons i la meva Nus en particular. Tot un plaer, de veritat. Linz, Viena, Budapest i Bratislava. Descobrint l'imperi austrohúngar, disfrutant amb nous company de viatge. Tota una aventura. Bavaria profunda. Gràcies Balthasar, convidar a 25 espanyolitos a la teva casa perduda enmig de la muntanya ha sigut tota una experiència. I parlar amb ta mare en alemany... no té preu! ;)
Ara venen uns dies, espero, de calma. Tinc ganes de notar el sol cremant-me la pell, sentir la remor de les onades amb els ulls tancats, despertar els meus peus nus amb la sorra. No a tothom li agrada la sorra de la Costa Brava, a mi m'encanta.
Mmmmmm...... agafeu la tovallola i som-hi! espero que el temps ens acompanyi.

No comments: