Thursday, May 10, 2007

Tutorial, capítol 1er: Aprèn a organitzar el teu temps.

Com arribar a la feina a les 6 i mitja del matí i no comencar a currar fins a les 8. Pas per pas.

1.- Posada a dia amb el company de feina que ha passat la nit aquí. Tot més o menys normal, se'n va a casa a dormir.
2.- Despertar la cafetera, sí, ella també dormia.
3.- Omplir el dipòsit d'aigua, preparar el primer café del matí.
4.- Café i galetes en mà ronda de mails: gmail, correu de la feina i hotmail. Contestar mails varis.
5.- Notícies, espanyoles bàsicament.. un dia em vaig proposar llegir els diaris alemanys..i vaig morir en l'intent.
6.- Ronda de reconeixement de blogs i fotologs.
7.- Me n'adono que el meu, de blog, està abandonat. Em poso a escriure.
8.- Arriben els primers companys de feina. Tenen un system validation o no sé quina història.. sort que hi ha gent que treballa.
9.- Em preparo el segon café mentre un d'ells m'intenta traduir què és un Auspuff, jeje és el tub d'escapament del cotxe!! Aus= fora, què us suggereix puff? quina gràcia, i això que són dos quarts de vuit.
10.- Busco fotos per acompanyar el post. No n'hi ha cap d'adient.
11.- Em decideixo a obrir el directori de GATE, el projecte on estic ara, però veig que són les 8 i que seria divertit escriure el post que estic escribint.
12.- Publico aquest nou post. Només són un quart de nou, porto quasi dues hores aquí. I mira que se suposa que estic estressada...

BON DIA!!

PD: m'acaben de dir que només els bloggers podien fer comentaris al meu blog! i jo sense saber-ho... :S ara ja està habilitat per a què tothom pugui dir la seva! així que els que no ho heu fet fins ara.. ja no teniu excusa!!

1 comment:

Agnès peque said...

Se't veu estresadissima.... :P
Com va tot, floreta? Primer dia de vacances (com ja saps) i está diluviant. PER QUÈ?????? Quina merda, el temps del nord... Petonets!!!!