Friday, April 27, 2007

...no tinc temps...

Buf! ho sé.. fa molt que no dic res!!
Però si, responent a la pregunta de l'Eva, encara estic de mudanca.. Tenint en compte que dormo amb un matalàs al menjador, que al mateix temps em serveix de cadira i taula per menjar. Des que m'he mudat fins a finals de maig.. no pararé!! Així que els viatges a Ikea no sé encara quan els faré.. i no em considaré instal.lada fins que el Hausmeister (com el conserge de l'edifici) posi el meu nom a la bústia i al porter automàtic ;)
Ahir vaig aconseguir descobrir que la rentadora del Keller, el soterrani, no va ni amb monedes de 50cèntims ni d'un euro.. jo allà provant si entraven.. sort que vaig sortir al pati i allà estava el meu bon amic Hausmeister (em va dir el nom dos cops po ja no el recordo!!!), vam fer presentacions oficials, i em va vendre les fitxes pertinents. Sort!! quin apuro carregar-me el primer dia el comptador de la rentadora!! ;)
Aquest cap de setmana passat vaig estar per Bèlgica a visitar la Nus (info i fotos a : http://anna-nuska.blogspot.com/) Prometo que un cop torni a la normalitat enviaré les fotos Anna! i també intentaré fer-ne un resum al blog pk va ser realment genial!!
Aquest cap de setmana toca una escapada de 4 dies a Viena, Budapest i Bratislava. Quines ganes!! pinta moolt i mooolt xuli!
El cap de setmana que ve em toca treballar.. així que preveig un post suculent!!
I el dia 12 de maig.. cap a casa!! 10 dies a visitar la família, amics (hi ha algú???) i la meva estimada Girona!! A veure si el temps es comporta i puc trepitjar la platgeta!!
Total, que potser a partir del 21 de maig puc comencar a posar cara i ulls al meu nou piset.. que de moment us dic que està quedant super mono! i que en breu tindrà un sofà llit esperant-vos amb els bracos oberts!!

Apa, ara a treballar!! que passeu un bon pont i ja sabeu!! Us espero a Munic!!

3 comments:

Ricard said...

Ueee... No tenir temps és bona senyal... :-) A veure si fem una birriki per Vienna :-)

illesilaberints said...

Jolines Sandra, quanta activitat!!
M'alegro que tinguis tantes i tan bones coses per explicar.

muaaaacsos!

Esther Fabrellas said...

Ei ja kdarem per Girona!