Monday, May 14, 2007

Allà on vaig, triomfo.

Els núvols negres envaeixen en pocs minuts el blau desemparat. Els carrers es queden buits. Poc a poc, les gotes han aconseguit foragitar als pocs que intentaven, en va, desafiar la tempesta. La pluja cau, en qüestió de minuts, amb força. Colpeja els arbres, els teulats, els cotxes que circulen enmig del caos de la ciutat. Jo, des de la finestra estant, m'ho miro. Desconfiada, amb certa recança. Per què, em pregunto. Serà veritat?
Ja en van dues de seguides, i això sembla que continua.
Mentrestant, a mil sis cents quilòmetres de distància, el sol llueix, i la calor envaeix les cases, com si d'agost es tractés.
Alguns, d'això en diuen mala sort. En canvi jo començo a creure que sóc JO.
Pagesos de Catalunya, pagueu-me un vol cada cop que necessiteu aigua! Me l'emporto allà on vaig.
Allà on vaig, triomfo.

2 comments:

Agnès peque said...

Per lo que veig, el temps del sud també és una merda...
Si, d'això se'n diu mala sort....

Anonymous said...

Welcome to our website for you World of Warcraft Gold,Wow Gold,Cheap World of Warcraft Gold,cheap wow gold,buy cheap wow gold,real wow gold,sell wow gold, ...Here wow gold of 1000 gold at $68.99-$80.99 ,World Of Warcraft Gold,buy wow gold,sell world of warcraft gold(wow gold),buy euro gold wow Cheap wow gold,cheapest wow gold store ... buy euro gold wow wow gold--buy cheap wow gold,sell wow gold.welcome to buy cheap wow gold--cheap, easy,wow gold