Saturday, March 3, 2007

Crazy world

Bufff... a vegades crec que m'avorreixo, però quan veig coses com aquestes.. hi ha gent que realment no té altra feina??? el món està boig.. i aquí dos 'copy-pastes' que he fet de La Vanguardia digital d'avui... suposo que sobren els comentaris.

Una brasileña se someterá a su decimoquinta operación para tener los pechos más grandes de América Latina

La brasileña Sheyla de Almeida, de enormes senos moldeados con silicona, se someterá a una nueva cirugía para aumentar su tamaño, que ahora es de 125 centímetros y equivale a casi cuatro de los 54 kilos de su peso, informa hoy el portal Terra.

A los 27 años, Sheyla De Almeida suma en su esbelto cuerpo el resultado de quince cirugías estéticas, que pueden haber costado 15.000 dólares, según sus cuentas.

Con la nueva prótesis que pretende implantarse en el busto, a mediados del año, la brasileña espera aumentar el volumen de 1,2 litros a 2,5 por seno. Y, si es posible, en el futuro llegar a los 2,8 litros en cada mama.

El cambio debe garantizar a la chica brasileña al menos la posibilidad de aproximarse a la plusmarquista de América Latina, la argentina Sabrina Sabrok, que tiene 3,5 litro en cada mama.

Per què això? només per fama? per afany de superació? realment portar a sobre 4 quilos de tetes (1,2 litres de tetes!) la fa sentir més guapa i més millor? Déu.. 15 operacions de cirurgia, però, en serio cal??? jaja i hi ha rànquing, a Amèrica Llatina, de litres per teta!! im-pres-sionant.. sense paraules vaja.
I mentre una perd el temps i espai posant-se tetes, o es pot considerar que el guanya l'espai??, els altres, que no tenen temps, o no poden, cuidar a diari una bestiola o que se senten soles.. necessiten llogar gossos per hores! en serio, només a mi em semblen rares aquestes coses?

Se alquilan perros por horas... en Tokio por supuesto

Por 1.900 yenes (12 euros) la hora se puede alquilar un perro en el selecto establecimiento "Puppy the World" de la isla tokiota de Odaiba.

En Japón, donde se dan los índices de sentimiento de soledad más elevados del mundo, la expresión "animal de compañía" parece adquirir el significado de un servicio de acompañante. Desde que "Puppy the World" abrió sus puertas en noviembre de 2003 en Odaiba, en pleno furor nipón por lo perruno tras una exitosa campaña de publicidad, sus responsables apostaron por alquilar perros por horas.

"Empezó como un servicio para gente que quería tener perro pero no se lo podía permitir; bien porque estuviesen prohibidos en su edificio, bien porque su familia no les dejase meter una mascota en casa", explicó a Efe Hiromi Maeda, representante de ese establecimiento.

El negocio fue evolucionando y al reclamo de este "perro con contrato temporal" acudieron personas que buscaban pasar un rato agradable y olvidarse de su rutina sujetando una correa de uno de estos especialistas del paseo. El precio de una hora con "el mejor amigo del hombre" ronda los 1.900 yenes (unos 12 euros), aunque desde hace seis meses se ofrece una tarifa de 10.500 yenes (casi 66 euros) por un día completo, noche incluida en casa del cliente.

"Hay familias que se encariñan con el animal. Vienen una y otra vez para estar con él. Por ello decidimos ofrecer a los interesados la posibilidad de llevarse el perro a su domicilio", comenta Sachio Wakano, encargada de los alquileres. Esta imagen, no obstante, choca con la de los clientes molestos porque el perro no coopera, especialmente si es pequeño."

3 comments:

Anna said...

xDDDDDDDDD

oks... crazy world :p

Petuniqus Ranra!!!

illesilaberints said...

jejej
Demano que la propera vegada acompanyis el text amb alguna foto dels comentats atributs de les senyoretes en qüestió. És més, un collage amb el piccassa comparant l'arsenal de les dos contrincants.

Després de fer una recerca al google imatges a consciència, li recomanaria a la Sheyla que no es posi més pitram, que ja està prou estupenda com està ara i guanya la l'argentina de carrer. I a Sabrina (serà que aquest nom i el pits sempre estan relacionats??) que posi seny i tregui silicona.

Lo dels japos no em sorpren tant... de fet, la història ja va començar amb el tamagotchi, els gossos electrònics de Sony i aquestes coses.

Sandra, que no passaven satèl·lits que t'has dedicat a mirar pits i japos?? ;-)

Sandra said...

jajaja marc! no em diguis que has anat a buscar proves visuals!! si t'he donat les dades en litres!! jajaja
Mira, un contacte amb un satèl·lit dura de mitja deu minuts. Tenim 4 satèl·lits i de mitja contactem amb ells dues vegades al matí i dues a la tarda. De manera que en un torn de nit treballes.. 10*4*2=80 minuts!! de les 12 hores que estàs allà! Evidentment, també hi ha feines que cal fer abans i després de cada contacte, en general 20 minuts abans i uns altres 20 després, suma-hi doncs...uns (40*8) 320 minuts.. Total= 6 hores i mitja aproximadament.. les altres hores que falten per arribar a les 12.. tens temps de llegir burrades com aquestes, fer veure que estudies alemany o aficionar-te a la MTV i als seus programes de cites cegues.
És el que treballar per torns i fer guàrdies..