Thursday, June 21, 2007

MüN - TrT -- TrT - MüN

Doncs això, aquest cop vol directe Munich - Josep Trueta, l'hospital de Girona.
Per fi han operat al meu pare per canviar-li la pròtesi de cadera.
Algun dia en faré el resumillo, perquè mira que tot i els nervis que portava a sobre ( jo, el meu pare també estava nerviós.. però a ell no l'he vist en tot el dia :) ) hem rigut molt. Realment la sanitat pública és un Kaos.
Però bé. L'operació ha sigut un èxit, i el meu pare ja es queixa. Això és bo. El meu pare es queixa sovint i per tot. Diuen que som pastats. I tu, que es vagi queixant, mentre li quedin forces per queixar-se senyal que tot va "viento en popa".
Vagi bé la revetlla!

2 comments:

Anna said...

oh, sandra! me n'alegro que hagi anat bé l'operació, de veritat!!

moltes records a la família de part de la Rasclosa, eh?

Muaaks

Esther Fabrellas said...

Nena sort que tot ha anat bé. A l'Octubre fai una escapadeta a Frankfurt per lo de la fira del llibre, per dos dies no enganxo el festival de la birra, kina mala sort!!!
Molts petons i cuida't!!!