Thursday, February 15, 2007

On shift...

Hallo zusammen!
El temps passa volant.. i mica en mica em corresponen més responsabilitats a la feina. A més he tingut la mala sort d'aprendre relativament ràpid, i d'entrar en un moment que és necessari tenir gent On-Shift.
I que significa on shift? doncs.. treballar per torns! mare meva.. i quins torns!
Som 5 persones per cobrir i donar suport les 24 hores al dia, 7 dies a la setmana als nostres estimats satèl.lits. Sí, sí, 24 hores al dia, 7 dies a la setmana. Així es treballa uns sis dies seguits.. dos a les hores que vols, quan vols i/o quan ets necessari, per ajudar generalment al que està on day shift. Dos day shifts, dotze hores del 6'30 del matí a 6'30 de la tarda i dos night shifts, 6'30 tarda a 6'30 matí. Llavors solen tocar uns 4 dies de festa.. tot i que també aquests dies en cauen només dos..
Fins ara tot era festa i xerinol·la. Però avui és la meva primera nit. I estic cagada de por!!! A l'edifici només hi sóc jo, i dues plantes més amunt el Network Controller, que em dóna connexió amb Weilheim, on hi ha les antenotes que connecten amb els satèl·lits. Avui com a novetat hi haurà 4 tiarrons més, que haurien d'estar al caure.. Té gràcia, la meva primera nit on shift i 4 tius vénen a foradar tot el terra del meu despatx! el despatx on estic mentre no estic a la sala de control. El despatx on menjo, miro pelis, i on hi ha un preciós sofà per fer un son.. Sip, sip. A canviar l'air conditioning! la mare que els va.. jo que portava un parell de pelis i una manteta per descansar una micona.. i ja veurem si puc quedar-me al despatx o haig de sortir corrents! grgrgr... :S
Així que a veure que tal va la nit.. us mantindré informats/des! ;)
Un petonet!

1 comment:

Sandra said...

ja han arribat!! i a més de ser vells i gordos... fan servir taladros!!!!!
!"§$"!§=%(!§$&&=)!?/)
me'n vaig a la sala de control...